Emotii de mare intensitate

Puterea si agilitatea extraordinara a motorului TC 250 si a sasiului garanteaza manevrabilitate,stabilitate si performanta. Raportul puterii la greutate face TC 250 usor de controlat iar puterea antrenanta transmisa de puternicul motor in 2-timpi. Doar cele mai bune componente ajung pe TC 250 incluzand un ambreiaj DDS cu un sistem hidraulic Brembo, o vlava de mare performanta Boysen si ce cele mai bune frane din Motocross

Puterea si agilitatea extraordinara a motorului TC 250 si a sasiului garanteaza manevrabilitate,stabilitate si performanta. Raportul puterii la greutate face TC 250 usor de controlat iar puterea antrenanta transmisa de puternicul motor in 2-timpi. Doar cele mai bune componente ajung pe TC 250 incluzand un ambreiaj DDS cu un sistem hidraulic Brembo, o vlava de mare performanta Boysen si ce cele mai bune frane din Motocross

MOTOR

Motorul puternic dar maleabil al motocicletei TC 250 detine o valva de evacuare puternica pentru a mari puterea si cuplul turatilor. Valvele Boyesen garanteaza un timp de raspuns excelent si durabilitate. O cutie de viteze precisa cu 5 viteze ce transfera toata puterea la sol. Caracteristicile motorului pot fii modificate dupa preferintele pilotului schimband setarile arcului din valva de evacuare.

Cilindru

Cilindrul a fost proiectat pentru raspunsul acceleratiei si cuplu. Acesta a fost cuplat la valva de putere pentru a livra o putere optima in orice situatie.

Aprindere

Aprinderea poate fi modificata in concordanta cu pista si preferintele pilotului. Unitatea CDI prezinta doua curve de aprindere care pot fi comutate prin schimbarea mufei de conectare sau prin comutatorul de selectare optional Power Husky.

Ambreiaj

Un invovator DDS(Membrana de otel cu amortizare) sistem de ambreiaj potrivit pe FC 250 pentru a obtine un control usor. Caracteristicile sistemului include un arc membrana in locul unui arec elicoidal, un sistem de de amortizare integrat pentru o tractiune si tractiune imbunatatita si un inel interion puternic pentru stabilitate marita. Pilotii de toate nivelurile vor aprecia sistemul hidraulic pentru o modulare perfecta a ambreiajului.

CADRU

Prioritate in proiectarea cadrului a fost sa atinga obietivele stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rigiditare torsionala si o suplete extrema, oferind un feedback maxim si incredere completa pilotului. Inginerii au proiectat un cadru cu flexibilitate longitudinala care ajuta la absorbirea socurilor de la roate spate, lucrand impreuna cu suspensia pentru un comfort marit. Rigiditatea torsionala a fost optimizata pentru o intoarcere imbunatatita si stabilitate pe cele mai dure terenuri, oferindui pilotului incredere si marind distanta tura dupa tura

SUBCADRU

Pentru prima data in istoria Husqvarna, inginerii au proiectat un subcadru unit cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din trei piese facut din poliamida cu un proces de injectie precis, a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mare decat poate oferii un subcadru din aluminiu, completand caracteristicile flexibile ale cadrului pentru a oferii un feedback optim in toate conditile. Designul usor ofera inginerilor oportunitatii nelimitate pentru a integra caracteristici cu ar fii toate electronicele si un airbiox.

BRAT OSCILANT

Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in concordanta ci caracteristicile de rigiditate a sasiului. Bratul oscilant din aluminiu are caracteristici flexibile specifice. Procesul de turnare monocomponent elimina punctele de sudura si garanteaza un comprtament consistent si calitate. Puternic dar usor bratul oscilant din aluminiu ofera stabilitate si siguranta perfecte.

FRANE

Exceptionala putere de franare este garantata de ultima generatie de frane Brembo. Dispunand de un cilindru principal nou si etriere in combinatie cu discurile wave fata de 260mm si discurile wave de 220 mm spate.
Suspensia fata Suspensia WP ofera calite si cele mai bune nivele de prformanta. Reglarea este un factor cheie in fabricarea unei motociclete. Furcile WP permit pilotilor sa adapteze setarile de recul si amortizarea compresiei pentru stilurile proprii. Cartusul inchis de 48mm a furcii fata potrivit cu clemele negre CNC, permite o cursa de 300mm si asigura o manevrabilitate exceptionala.
Suspensia Fata Suspensia spate WP este relabila pentru recul inalt/scazut si garanteaza comfort excelent . Combinat ci culoarea alba a cadrului arcul alb ofera noilor motociclete Cross Husqvarna un aspect frapant.
Legatura spate Dcc-ul Husqvarna (Controlul dual al compresiei) al sistemului de legatura are caracteristici excelente in sectiunile rapide si curgatoare. Sistemul versatil de legatura DCC se asigura de satisfaccerea nevoii tuturor pilotilor.
Cleme triple CNC Ca si celelante componente majore a sasiului clemele triple CNC au un design flexibil ce permite furcii sa se indoaie sub presiune. Ele sunt proiectate sa distribuie forta de prindere pe piciorul furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si o frecare minima. In plus ghidonul poate fii montate in 4 pozitii diferite.
Un aspect distinct Culorile traditionale alb si albastru impodobeste noua gama Motocross imbunatatind stilul modern.
Ergonomie Strans infasurat in jurul motorului si a cadrului, noua caroserie Husqvarna este proiectata sa conecteze pilotul cu motocicleta, pentru o potrivire perfecta a omului cu masina, permitad un control total in toate conditile.
Ghidon Ghidonul conic 827 Renthal fatbar este dotat cu un PAD BAR Renthal ce ofera un control excelent al motocicletei.
Echipament Echipamentul standard include protectii pentru maini si un comutator de harta precum si unele din cele mai bune componente oferite in sectiunea Motocross, sum ar fii franele Brembo si ambreiajul hidraulic. pentru fanii infocatii placerea condusului si farmecul vizual sunt sporite de o gama larga de accesorii Husky Power.
  • Puterea de baza

    MOTOR

    Motorul puternic dar maleabil al motocicletei TC 250 detine o valva de evacuare puternica pentru a mari puterea si cuplul turatilor. Valvele Boyesen garanteaza un timp de raspuns excelent si durabilitate. O cutie de viteze precisa cu 5 viteze ce transfera toata puterea la sol. Caracteristicile motorului pot fii modificate dupa preferintele pilotului schimband setarile arcului din valva de evacuare.
  • Puterea de baza

    Cilindru

    Cilindrul a fost proiectat pentru raspunsul acceleratiei si cuplu. Acesta a fost cuplat la valva de putere pentru a livra o putere optima in orice situatie.
  • Puterea de baza

    Aprindere

    Aprinderea poate fi modificata in concordanta cu pista si preferintele pilotului. Unitatea CDI prezinta doua curve de aprindere care pot fi comutate prin schimbarea mufei de conectare sau prin comutatorul de selectare optional Power Husky.
  • Puterea de baza

    Ambreiaj

    Un invovator DDS(Membrana de otel cu amortizare) sistem de ambreiaj potrivit pe FC 250 pentru a obtine un control usor. Caracteristicile sistemului include un arc membrana in locul unui arec elicoidal, un sistem de de amortizare integrat pentru o tractiune si tractiune imbunatatita si un inel interion puternic pentru stabilitate marita. Pilotii de toate nivelurile vor aprecia sistemul hidraulic pentru o modulare perfecta a ambreiajului.
  • Sasiu de inalta tehnologie

    CADRU

    Prioritate in proiectarea cadrului a fost sa atinga obietivele stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rigiditare torsionala si o suplete extrema, oferind un feedback maxim si incredere completa pilotului. Inginerii au proiectat un cadru cu flexibilitate longitudinala care ajuta la absorbirea socurilor de la roate spate, lucrand impreuna cu suspensia pentru un comfort marit. Rigiditatea torsionala a fost optimizata pentru o intoarcere imbunatatita si stabilitate pe cele mai dure terenuri, oferindui pilotului incredere si marind distanta tura dupa tura
  • Sasiu de inalta tehnologie

    SUBCADRU

    Pentru prima data in istoria Husqvarna, inginerii au proiectat un subcadru unit cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din trei piese facut din poliamida cu un proces de injectie precis, a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mare decat poate oferii un subcadru din aluminiu, completand caracteristicile flexibile ale cadrului pentru a oferii un feedback optim in toate conditile. Designul usor ofera inginerilor oportunitatii nelimitate pentru a integra caracteristici cu ar fii toate electronicele si un airbiox.
  • Sasiu de inalta tehnologie

    BRAT OSCILANT

    Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in concordanta ci caracteristicile de rigiditate a sasiului. Bratul oscilant din aluminiu are caracteristici flexibile specifice. Procesul de turnare monocomponent elimina punctele de sudura si garanteaza un comprtament consistent si calitate. Puternic dar usor bratul oscilant din aluminiu ofera stabilitate si siguranta perfecte.
  • Sasiu de inalta tehnologie

    FRANE

    Exceptionala putere de franare este garantata de ultima generatie de frane Brembo. Dispunand de un cilindru principal nou si etriere in combinatie cu discurile wave fata de 260mm si discurile wave de 220 mm spate.
  • Atitudine sportiva

    Suspensia fata Suspensia WP ofera calite si cele mai bune nivele de prformanta. Reglarea este un factor cheie in fabricarea unei motociclete. Furcile WP permit pilotilor sa adapteze setarile de recul si amortizarea compresiei pentru stilurile proprii. Cartusul inchis de 48mm a furcii fata potrivit cu clemele negre CNC, permite o cursa de 300mm si asigura o manevrabilitate exceptionala.
  • Atitudine sportiva

    Suspensia Fata Suspensia spate WP este relabila pentru recul inalt/scazut si garanteaza comfort excelent . Combinat ci culoarea alba a cadrului arcul alb ofera noilor motociclete Cross Husqvarna un aspect frapant.
  • Atitudine sportiva

    Legatura spate Dcc-ul Husqvarna (Controlul dual al compresiei) al sistemului de legatura are caracteristici excelente in sectiunile rapide si curgatoare. Sistemul versatil de legatura DCC se asigura de satisfaccerea nevoii tuturor pilotilor.
  • Atitudine sportiva

    Cleme triple CNC Ca si celelante componente majore a sasiului clemele triple CNC au un design flexibil ce permite furcii sa se indoaie sub presiune. Ele sunt proiectate sa distribuie forta de prindere pe piciorul furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si o frecare minima. In plus ghidonul poate fii montate in 4 pozitii diferite.
  • O mostenire de 110 ani

    Un aspect distinct Culorile traditionale alb si albastru impodobeste noua gama Motocross imbunatatind stilul modern.
  • O mostenire de 110 ani

    Ergonomie Strans infasurat in jurul motorului si a cadrului, noua caroserie Husqvarna este proiectata sa conecteze pilotul cu motocicleta, pentru o potrivire perfecta a omului cu masina, permitad un control total in toate conditile.
  • O mostenire de 110 ani

    Ghidon Ghidonul conic 827 Renthal fatbar este dotat cu un PAD BAR Renthal ce ofera un control excelent al motocicletei.
  • O mostenire de 110 ani

    Echipament Echipamentul standard include protectii pentru maini si un comutator de harta precum si unele din cele mai bune componente oferite in sectiunea Motocross, sum ar fii franele Brembo si ambreiajul hidraulic. pentru fanii infocatii placerea condusului si farmecul vizual sunt sporite de o gama larga de accesorii Husky Power.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 2 timpi, racire pe apa si controlul evacuarii

  • Capacitate

    249 cm ³

  • Bore

    66.4 mm

  • Stroke

    72mm

  • Starting aid

    Demaror cu pedala

  • Transmisie

    5 trepte

  • Lbrifiere

    Amestec ulei de ungere

  • Raport primar

    26:72

  • Raport secundar

    13:48

  • Sistem racire

    Racire cu lichid

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Electrica

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    317 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,480±10 mm

  • Garda la sol

    385 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    992 mm

  • Capacitate rezervor

    7.5 l

  • Greutate aprox.

    97.8 kg