Un ritm uimitor cu jumatate de efort

Combinatia ideala a performantei maxime si manevrari usoare si agile, FE 350 combina cele mai bune caracteristici ale motocicletelor FE 250 si FE 450. Peofesionistii si amatorii aprecieaza senzatia motocicletei FE 350 in timp ce abordeaza cele mai dure terenuri, multumita motrului puternic dar compact si a unui sasiu ce inspira incredere, un sistem electric de pornire eficient, echipament si tehnologie de ultima generatie.

Combinatia ideala a performantei maxime si manevrari usoare si agile, FE 350 combina cele mai bune caracteristici ale motocicletelor FE 250 si FE 450. Peofesionistii si amatorii aprecieaza senzatia motocicletei FE 350 in timp ce abordeaza cele mai dure terenuri, multumita motrului puternic dar compact si a unui sasiu ce inspira incredere, un sistem electric de pornire eficient, echipament si tehnologie de ultima generatie.

MOTOR

Randamentu de putere al motorului de 45 hp al motocicletei FE 350, fiind in acelasi timp asemanatoare ca marime si greutate cu motorul FE 250. Motorul de 350cc transmite o putere constanta si usor de manevrat pana la 12,000 RPM. Combinata cu un sistemul de management al motorului avansat si o cutie de viteze in 6 trepte asigura pilotul ca poate sa profite de toate avantajele exceptionale ale motocicletei FE 350. Procedeul de productie avansat  permite inginerilor sa proiecteze motoare cu peretii mai subtiri si sa pastreze greutate la minim mentinand rezistenta. Pistonul Un alezaj de 88mm si o cursa scorta ce imbunatatestte turatile ce contine valve mari pentru o mai buna curgere a combustibilului.  Sincronizarea camei si performanta in general sunt reglate pentru pilotaj enduro mai bun.

Arbore cotit

Cu o capacitate a puterii maxima care este la acelasi nivel cu modelul de competitii 450, cea mai avansata tehnologie folosita la crearea arborelui cotit este necesara  pentru a mentine performanta inalta si caracteristicile pe durata vietii unui motor  FE 350.Arborele cotit si tija sunt construite de lideul industriei Pankl si cuzinetii montatii asigura ca aceste caracteristici aparente pot fii combinate intr-un singur motor deaceasta motorul FE 350 foloseste un arbore cotit mai greu in comparatie cu FC 350 pentru a imbunatatii tractiunea si transmisia de putere pentru un pilotaj de anduranta.

ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

Motorul aflat pe FE 350 are o injectie electronica Keihin si o acceleratie marita, performanta motorului este optimizata pentru conditi dure Enduro. Energian sistemului este trimisa de un generator de 196W .

PORNIRE

Un semn al timpului este demarorul electric al motocicletei FE 350. Pilotii de toate nivelurile vor aprecia autorul sistemului de pornire electric cand vor fii obositi in trimpul uracii sau cand sunt blocati in noroi.

CADRU

Puternicul dar usorul cadru din crom-molibden extrage perfect potentialul intreg al motorului de 350cc. Capabil pe orice teren. Manevrabilitatea superba a fost realizata prin proiectarea cadrului cu precizie longitudinala flexibila care ajuta la absorbirea impacturilor de la roata din spate lucradn in legatura cu suspensia si oferindui pilotului un feedback marit. rigiditatea torsionala a fost calibrata ca sa maximizeze manevrabilitatea cu viraje fulgeratoare si stabilitate extrema.

SUBCADRU

Tehnologia de ultima generatie a fost inclusa in proiectarea si in constructia subcadrului FE 350. Caracteristicile inascute late poliamidei inseamna ca subcadrul este mai flexibil decat un subcadru traditional din aluminiu. Acesta transmite mai multe informatii pilotului, este mult mai comfortabil , dar si revine la forma initiala dupa impact. Electronicele, Airbox si manerele de prindere sunt integrade in design.

BRAT OSCILANT

Transferul precis si controlabil al puterii in orice conditii a fost realizat prin proiectarea unui brat oscilant intro singura bucata eliminand punctele de sudura care pot crea inconsecvente in manevreare si calitate in genereal. Rezistend dar usor acest brat din aluminiu ofera stabilitate si siguranta.

FRANE

Jantele negre si butucii uniti cu nipluri anodizate cu argint adauga un aspect agresiv si modern seriei Husqvaena enduro. Performanta de campinat mondial  este garantata de anvelopele Michelin. Rotile sunt rinute ferm sub control multumita uimitoarei puterii de franare ale ultimei generatii de frane Brembo ce contin un nou cilindru. Controlul perfect ergonomic permit pilotilor sa aprecieze puterea de franare a discurilor Wave de 260mm si 220mm fata si spate.
Suspensia fata Furca fata WP 4CS cartus inchis reprezinta varful tehnologiei a suspensilor. Sistemul cu 4 camere unesteb performanta unei furci cu cartus inchis cu simplitatea uneia cu cartus deschis si beneficiaza de reducerea greutatii aceasta ofera un avantaj in termeni de raspuns, prezizie,anortizare constanta si manevrabilitate. potrivita cu CNC came triple negre furca 4CS  asigura  o manevrabilitate exceptionala . Pilotii de toate nivelurile pot regla setarile pentru orice tip de teren sau conditii schimbandule cu o simpla intoarcere a unui cadran astfel obtinand cea mai buna performanta in termeni de recul inalt/jos si viteza de compresie a amortizarii.
Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate cu scopul de a garanta o excelenta amortizare pentru a maximiza feedback-ul precum si comfortul pilotului. Suspenisa este complet reglabila pentru recul si compresia amortizarii.
Legatura spate WP a creat in mod special un sistem de lagetura pe spate pentru seria 2014 Enduro Husqvarna. Sistemul de legatura DCC absoarbe loviturile mari cu uusurinta mentinand so senzatie optima si tractiune pe rutele mici si sccidentate. Sistemul de legatura DCC se asigura satisfaca nevoia pilotilor de toate nivelurile cu o incredere consistenta si un sasiu usor in orce situatie.
CNC clame triple Minunatele clame triple ale modelelor din 2014 au fost create sa ofere un feed back maximpilotului in timpul franarii pe teren accidentat sau a sariturilor permitand furcilor sa se flexeza intr-un mod controlat.  Eforurile departamentuli R&D au fost concentrate sa asigure o prindere uniforma ale picoarelor furcii pentru a asigura o distributie uniforma asupra furcii mentinand forma picioarelor.
Caroserie Forma urmeaza functile noii caroserii ale motocicleteii FE 350. pilotand la nivel de campionat mondial sao doar de placere pe traseul tau favorit, interactiunea dintre om si masina rezulta intrun control superior, performanta si siguranta. Stilul si schema de culorii evidentiaza potentialul costigator al seriei Enduro 2014
Airbox Airbox este integrata in subcadrul compus si este proiectat so permita o schimbare rapida si usoara a filtrelor in cateva secunde. Toate modelele contin un filtru de aer dublu si au valve de aer dedicate.
Rezervor rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si foloseste un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul Fe 350 are integrata o pompa de combustibil .
Echipament Echipamentul standard ale motorului FE 350 sunt uimitoare. doar Produsele cele mai bune sunt folosite cum ar fii ghidonul Neken, protecti pentru maini si demaror electric. pentru fanii infocatii placerea de a pilota este crescuta incontinuare de o gama larga de accesorii Husky Power.
  • Inima motocicletei

    MOTOR

    Randamentu de putere al motorului de 45 hp al motocicletei FE 350, fiind in acelasi timp asemanatoare ca marime si greutate cu motorul FE 250. Motorul de 350cc transmite o putere constanta si usor de manevrat pana la 12,000 RPM. Combinata cu un sistemul de management al motorului avansat si o cutie de viteze in 6 trepte asigura pilotul ca poate sa profite de toate avantajele exceptionale ale motocicletei FE 350. Procedeul de productie avansat  permite inginerilor sa proiecteze motoare cu peretii mai subtiri si sa pastreze greutate la minim mentinand rezistenta. Pistonul Un alezaj de 88mm si o cursa scorta ce imbunatatestte turatile ce contine valve mari pentru o mai buna curgere a combustibilului.  Sincronizarea camei si performanta in general sunt reglate pentru pilotaj enduro mai bun.
  • Inima motocicletei

    Arbore cotit

    Cu o capacitate a puterii maxima care este la acelasi nivel cu modelul de competitii 450, cea mai avansata tehnologie folosita la crearea arborelui cotit este necesara  pentru a mentine performanta inalta si caracteristicile pe durata vietii unui motor  FE 350.Arborele cotit si tija sunt construite de lideul industriei Pankl si cuzinetii montatii asigura ca aceste caracteristici aparente pot fii combinate intr-un singur motor deaceasta motorul FE 350 foloseste un arbore cotit mai greu in comparatie cu FC 350 pentru a imbunatatii tractiunea si transmisia de putere pentru un pilotaj de anduranta.
  • Inima motocicletei

    ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

    Motorul aflat pe FE 350 are o injectie electronica Keihin si o acceleratie marita, performanta motorului este optimizata pentru conditi dure Enduro. Energian sistemului este trimisa de un generator de 196W .
  • Inima motocicletei

    PORNIRE

    Un semn al timpului este demarorul electric al motocicletei FE 350. Pilotii de toate nivelurile vor aprecia autorul sistemului de pornire electric cand vor fii obositi in trimpul uracii sau cand sunt blocati in noroi.
  • Sufletul motocicletei

    CADRU

    Puternicul dar usorul cadru din crom-molibden extrage perfect potentialul intreg al motorului de 350cc. Capabil pe orice teren. Manevrabilitatea superba a fost realizata prin proiectarea cadrului cu precizie longitudinala flexibila care ajuta la absorbirea impacturilor de la roata din spate lucradn in legatura cu suspensia si oferindui pilotului un feedback marit. rigiditatea torsionala a fost calibrata ca sa maximizeze manevrabilitatea cu viraje fulgeratoare si stabilitate extrema.
  • Sufletul motocicletei

    SUBCADRU

    Tehnologia de ultima generatie a fost inclusa in proiectarea si in constructia subcadrului FE 350. Caracteristicile inascute late poliamidei inseamna ca subcadrul este mai flexibil decat un subcadru traditional din aluminiu. Acesta transmite mai multe informatii pilotului, este mult mai comfortabil , dar si revine la forma initiala dupa impact. Electronicele, Airbox si manerele de prindere sunt integrade in design.
  • Sufletul motocicletei

    BRAT OSCILANT

    Transferul precis si controlabil al puterii in orice conditii a fost realizat prin proiectarea unui brat oscilant intro singura bucata eliminand punctele de sudura care pot crea inconsecvente in manevreare si calitate in genereal. Rezistend dar usor acest brat din aluminiu ofera stabilitate si siguranta.
  • Sufletul motocicletei

    FRANE

    Jantele negre si butucii uniti cu nipluri anodizate cu argint adauga un aspect agresiv si modern seriei Husqvaena enduro. Performanta de campinat mondial  este garantata de anvelopele Michelin. Rotile sunt rinute ferm sub control multumita uimitoarei puterii de franare ale ultimei generatii de frane Brembo ce contin un nou cilindru. Controlul perfect ergonomic permit pilotilor sa aprecieze puterea de franare a discurilor Wave de 260mm si 220mm fata si spate.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia fata Furca fata WP 4CS cartus inchis reprezinta varful tehnologiei a suspensilor. Sistemul cu 4 camere unesteb performanta unei furci cu cartus inchis cu simplitatea uneia cu cartus deschis si beneficiaza de reducerea greutatii aceasta ofera un avantaj in termeni de raspuns, prezizie,anortizare constanta si manevrabilitate. potrivita cu CNC came triple negre furca 4CS  asigura  o manevrabilitate exceptionala . Pilotii de toate nivelurile pot regla setarile pentru orice tip de teren sau conditii schimbandule cu o simpla intoarcere a unui cadran astfel obtinand cea mai buna performanta in termeni de recul inalt/jos si viteza de compresie a amortizarii.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate cu scopul de a garanta o excelenta amortizare pentru a maximiza feedback-ul precum si comfortul pilotului. Suspenisa este complet reglabila pentru recul si compresia amortizarii.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Legatura spate WP a creat in mod special un sistem de lagetura pe spate pentru seria 2014 Enduro Husqvarna. Sistemul de legatura DCC absoarbe loviturile mari cu uusurinta mentinand so senzatie optima si tractiune pe rutele mici si sccidentate. Sistemul de legatura DCC se asigura satisfaca nevoia pilotilor de toate nivelurile cu o incredere consistenta si un sasiu usor in orce situatie.
  • Manevrabilitate exceptionala

    CNC clame triple Minunatele clame triple ale modelelor din 2014 au fost create sa ofere un feed back maximpilotului in timpul franarii pe teren accidentat sau a sariturilor permitand furcilor sa se flexeza intr-un mod controlat.  Eforurile departamentuli R&D au fost concentrate sa asigure o prindere uniforma ale picoarelor furcii pentru a asigura o distributie uniforma asupra furcii mentinand forma picioarelor.
  • Omul si masina

    Caroserie Forma urmeaza functile noii caroserii ale motocicleteii FE 350. pilotand la nivel de campionat mondial sao doar de placere pe traseul tau favorit, interactiunea dintre om si masina rezulta intrun control superior, performanta si siguranta. Stilul si schema de culorii evidentiaza potentialul costigator al seriei Enduro 2014
  • Omul si masina

    Airbox Airbox este integrata in subcadrul compus si este proiectat so permita o schimbare rapida si usoara a filtrelor in cateva secunde. Toate modelele contin un filtru de aer dublu si au valve de aer dedicate.
  • Omul si masina

    Rezervor rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si foloseste un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul Fe 350 are integrata o pompa de combustibil .
  • Omul si masina

    Echipament Echipamentul standard ale motorului FE 350 sunt uimitoare. doar Produsele cele mai bune sunt folosite cum ar fii ghidonul Neken, protecti pentru maini si demaror electric. pentru fanii infocatii placerea de a pilota este crescuta incontinuare de o gama larga de accesorii Husky Power.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa, motor cu aprindere prin scanteie

  • Capacitate

    349.7 cm ³

  • Bore

    88 mm

  • Stroke

    57,5 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    24:73

  • Raport secundar

    14:52 (13:52)

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Sistemul de contact, controlat, complet electronic de aprindere cu reglaj digital a timpului de aprindere, de tip Kokusan

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,482±10 mm

  • Garda la sol

    345 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    970 mm

  • Capacitate rezervor

    9.5 l

  • Greutate aprox.

    109.2 kg