Performanta fara compromis

O revolutie în tehnologia în doi timpi, TE 250i are o operare mult mai simpla acum. Prin adaugarea injectiei electronice de combustibil, alimentarea cu combustibil este ajustata de la sine, aceasta insemnand eliminarea modificarilor jetului la diferite altitudini si temperaturi, asigurând o alimentare perfect controlata de fiecare data. În plus, uleiul în 2 timpi este pompat independent la rapoarte reglate eliminând necesitatea preamestecarii combustibilului si a uleiului, ceea ce înseamna mai putin timp de pregatire si mai mult timp pe traseu.

O revolutie în tehnologia în doi timpi, TE 250i are o operare mult mai simpla acum. Prin adaugarea injectiei electronice de combustibil, alimentarea cu combustibil este ajustata de la sine, aceasta insemnand eliminarea modificarilor jetului la diferite altitudini si temperaturi, asigurând o alimentare perfect controlata de fiecare data. În plus, uleiul în 2 timpi este pompat independent la rapoarte reglate eliminând necesitatea preamestecarii combustibilului si a uleiului, ceea ce înseamna mai putin timp de pregatire si mai mult timp pe traseu.

MOTOR

TE 250i dispune de un sistem electronic de injectie a combustibilului. Acesta cuprinde un set de injectori de combustibil pozitionati la orificiile de transfer care furnizeaza cantitatea ideala de combustibil la motor în orice conditii. Acest lucru nu numai ca reduce consumul de combustibil si emisiile, dar ofera de asemenea o livrare a energiei liniara care se apropie foarte mult de motorul in 4 timpi insa cu puterea si forta motorului in 2 timpi clasic.

Cilindru

Noul design al cilindrului include doua pozitii de admisie amplasate pe orificiile de transfer din spatele acestuia, unde sunt montate doua injectoare de combustibil. Injectoarele livreaza combustibilul în jos în portul de transfer, garantând o atomizare excelenta cu aerul care se deplaseaza spre camera de combustie. Acest lucru asigura o combustie mai eficienta, ceea ce duce la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor poluante.

Ambreiaj

DDS (Diafragma de otel amortizata ). Un sistem de angrenare inovatoare este montat la realizarea de actiuni netede si control usor. caracteristicile exclusive ale acestui sistem includ arc diafragma in loc de arcuri elicoidale, un sistem integrat de amortizare pentru tractiune mai buna si durabilitate, si un centru interior puternic pentru stabilitate sporita. Ciclisti de toate nivelurile vor aprecia sistem hidraulic BREMBO pentru modularea ambreiajului perfect.

PORNIRE

Motocicleta Husqvarna TE 250 are un demaror electric, precum si un demaror cu pedala, subliniind versatilitate si tehnologie HUSQVARNA ENDURO-ului in 2 timpi.

CADRU

Cadrul chromoly puternic si usor este un partener de exceptie pentru puternicul motor in 2 timpi, si lucreaza in armonie perfecta cu celelalte bijuterii in sasiul HUSQVARNA. Desi designul cadrului general este la fel pe toate modelele enduro fiecare model are mici variatii ale geometriei si rigiditate in domenii-cheie pentru adaptarea comportamentului bicicletei pana la diferitele caracteristici ale motorului si iesirilor. Inginerii au proiectat cadruul cu precizie longitudinala, care ajuta sa absorba socurile de la roata spate, in colaborare cu suspensia si administrarea unui feedback mai mare.Rezistenta la torsiune a fost calibrata pentru a maximiza manipularea precisa, si marind astfel proprietatile motocicletei in 2-timpi.

SUBCADRU

Subcadru a fost rectificat cu exactitate si complet dezvoltat in scopul de a maximiza increderea ciclistului si confort pe motocicleta.HIGH-TECH, usoare, constructii din trei piese a subcadrului spate din poliamida este mai flexibil decat un sub-cadru traditional spate din aluminiu, si lucreaza in perfecta armonie cu caracteristicile flexibile ale cadrului. Constructia sub-cadrului permite inginerilor sa aiba posibilitati nelimitate de a integra caracteristici cum ar fi AIRBOX, electronica si maner de sustinere din spate.

BRAT OSCILANT

Punerea puterii a motorului in 2 timpi la sol poate fi dificila, in anumite conditii, astfel incat Inginerii BMW au dezvoltat un brat oscilant turnat intro singura piesa care optimizeaza forta de tractiune chiar pe terenurile ENDURO cele mai dificile. Caracteristicile flexibile alimenteaza cu informatii precise la ciclist, insuflare a increderii si imbunatatirea performantelor de ansamblu. Puternic, dar usor, cu un stil minunat din aluminiu turnat, bascula asigura stabilitatea si siguranta perfecta.

FRANE

Jantele negre echipate cu cauciucuri Michelin ENDURO se pastreaza ferm sub control maxim in situatii extreme, combinate cu o uimitoare putere de oprire de ultima generatie de frane Brembo, cu un cilindru principal nou si etriere. controlul ergonomic permite ciclistului sa evalueze cu precizie puterea de franare LA 260mm 220mm si discuri wave la partea din fata si din spate respectiv.
Suspensie fata Cand te gandesti la 2 timpi, te gandesti la "manevrabilitate rapida"! Componentele suspensiei WP-au fost dezvoltate cu exact acelasi gand.48mm WP 4CS furca din fata are technologia "4 camere" care reduce greutatea in comparatie cu o furca tipica, mentinand in acelasi timp nivelurile de performanta. Acesta ofera un avantaj competitiv decisiv in de receptivitate, termeni de precizie, Amortizarea constanta si de manipulare, care se potriveste perfect cu agilitatea uimitoare a motocicletei ENDURO in 2 timpi. In plus, furca 4CS este complet reglabila pentru terenuri diferite si conditii prin rasucirea pur si simplu a cadranelor de pe partea de sus a furcilor si setarile vitezei de compresie pentru amortizare.
Suspensie spate Inalta performanta spate soc creata  de WP este complet reglabila pentru  rebound high / low a compresiei amortizarii. Constructiile exacte si componentele de inalta calitate de soc garanteaza caracteristicile de amortizare excelente si constante in timp.
Legatura pe spate HUSQVARNA DCC (controlul compresiei dual) sistemul de legatura creat de WP prezinta caracteristici deosebite in sectiunile rapide si curgatoare, exceleaza pe coborari abrupte. Acesta ofera confortul pilotului de mare in toate situatiile si are progresivitate mare in sectiunile extrem de stancoase si accidentate. Sistemul de legatura versatil DCC HUSQVARNA  este sigur de a satisface nevoia pilotilor de toate nivelurile, cu un sasiu ce inspira incredere si usor constant in orice situatie.
Clame triple Simtul fata-spate este extrem de important in fiecare disciplina cu motociclete, si mai mult in ENDURO, unde ciclisti se pot confrunta cu tot felul de diferite terenuri si conditiile unei excursii unice. CNC clamele triple au fost dezvoltate sa ofere feedback maxim ciclistului la franare, pe teren accidentat si sare, permitandu-tuburilor de la furca sa se indoaie in mod controlat. Una dintre caracteristicile principale ale furcilor este prindere uniforma a picioarelor de furca, care asigura o distributie uniforma de forte, mentinerea formei piciorului si, astfel amortizarea adecvata de-a lungul circuitului intreg.
Ergonomie Invelisurile radiatorului de siguranta si panourile laterale formeaza o forma perfecta care a combinat exceptional controlul cu mana si piciorul si ghidonul inclinat NEKEN de argint anodizat NEKEN permit ciclistului preluarea controlului complet a acestei Motocicleta ENDURO. Aspectul agresiv si schemele de culoare galben, albastru si alb evidentiaza Motocicleta Husqvarna TE 250.  
Airbox AIRBOX este integrat in rama auxiliara spate si este proiectata sa permita rapid si usor schimbarea filtrului in câteva secunde fara unelte. Toate modelele au montat un filtru de aer dublu ca standard si au valve dedicate de admisie a aerului.
Aprindere Rezervorul de combustibil se potriveste perfect în interiorul caroseriei personalizate si dispune de un capac tip baioneta de umplere usorde deschis.
Echipament O gama completa de accesorii din catalogul POWER HUSKY completeaza calitatea actualula a echipamentului standard de pe Motocicleta Husqvarna TE 250.
  • Raiul in 2 timpi

    MOTOR

    TE 250i dispune de un sistem electronic de injectie a combustibilului. Acesta cuprinde un set de injectori de combustibil pozitionati la orificiile de transfer care furnizeaza cantitatea ideala de combustibil la motor în orice conditii. Acest lucru nu numai ca reduce consumul de combustibil si emisiile, dar ofera de asemenea o livrare a energiei liniara care se apropie foarte mult de motorul in 4 timpi insa cu puterea si forta motorului in 2 timpi clasic.
  • Raiul in 2 timpi

    Cilindru

    Noul design al cilindrului include doua pozitii de admisie amplasate pe orificiile de transfer din spatele acestuia, unde sunt montate doua injectoare de combustibil. Injectoarele livreaza combustibilul în jos în portul de transfer, garantând o atomizare excelenta cu aerul care se deplaseaza spre camera de combustie. Acest lucru asigura o combustie mai eficienta, ceea ce duce la reducerea consumului de combustibil si a emisiilor poluante.
  • Raiul in 2 timpi

    Ambreiaj

    DDS (Diafragma de otel amortizata ). Un sistem de angrenare inovatoare este montat la realizarea de actiuni netede si control usor. caracteristicile exclusive ale acestui sistem includ arc diafragma in loc de arcuri elicoidale, un sistem integrat de amortizare pentru tractiune mai buna si durabilitate, si un centru interior puternic pentru stabilitate sporita. Ciclisti de toate nivelurile vor aprecia sistem hidraulic BREMBO pentru modularea ambreiajului perfect.
  • Raiul in 2 timpi

    PORNIRE

    Motocicleta Husqvarna TE 250 are un demaror electric, precum si un demaror cu pedala, subliniind versatilitate si tehnologie HUSQVARNA ENDURO-ului in 2 timpi.
  • Bijuteriile coroanei

    CADRU

    Cadrul chromoly puternic si usor este un partener de exceptie pentru puternicul motor in 2 timpi, si lucreaza in armonie perfecta cu celelalte bijuterii in sasiul HUSQVARNA. Desi designul cadrului general este la fel pe toate modelele enduro fiecare model are mici variatii ale geometriei si rigiditate in domenii-cheie pentru adaptarea comportamentului bicicletei pana la diferitele caracteristici ale motorului si iesirilor. Inginerii au proiectat cadruul cu precizie longitudinala, care ajuta sa absorba socurile de la roata spate, in colaborare cu suspensia si administrarea unui feedback mai mare.Rezistenta la torsiune a fost calibrata pentru a maximiza manipularea precisa, si marind astfel proprietatile motocicletei in 2-timpi.
  • Bijuteriile coroanei

    SUBCADRU

    Subcadru a fost rectificat cu exactitate si complet dezvoltat in scopul de a maximiza increderea ciclistului si confort pe motocicleta.HIGH-TECH, usoare, constructii din trei piese a subcadrului spate din poliamida este mai flexibil decat un sub-cadru traditional spate din aluminiu, si lucreaza in perfecta armonie cu caracteristicile flexibile ale cadrului. Constructia sub-cadrului permite inginerilor sa aiba posibilitati nelimitate de a integra caracteristici cum ar fi AIRBOX, electronica si maner de sustinere din spate.
  • Bijuteriile coroanei

    BRAT OSCILANT

    Punerea puterii a motorului in 2 timpi la sol poate fi dificila, in anumite conditii, astfel incat Inginerii BMW au dezvoltat un brat oscilant turnat intro singura piesa care optimizeaza forta de tractiune chiar pe terenurile ENDURO cele mai dificile. Caracteristicile flexibile alimenteaza cu informatii precise la ciclist, insuflare a increderii si imbunatatirea performantelor de ansamblu. Puternic, dar usor, cu un stil minunat din aluminiu turnat, bascula asigura stabilitatea si siguranta perfecta.
  • Bijuteriile coroanei

    FRANE

    Jantele negre echipate cu cauciucuri Michelin ENDURO se pastreaza ferm sub control maxim in situatii extreme, combinate cu o uimitoare putere de oprire de ultima generatie de frane Brembo, cu un cilindru principal nou si etriere. controlul ergonomic permite ciclistului sa evalueze cu precizie puterea de franare LA 260mm 220mm si discuri wave la partea din fata si din spate respectiv.
  • Manevrabilitate rapida

    Suspensie fata Cand te gandesti la 2 timpi, te gandesti la "manevrabilitate rapida"! Componentele suspensiei WP-au fost dezvoltate cu exact acelasi gand.48mm WP 4CS furca din fata are technologia "4 camere" care reduce greutatea in comparatie cu o furca tipica, mentinand in acelasi timp nivelurile de performanta. Acesta ofera un avantaj competitiv decisiv in de receptivitate, termeni de precizie, Amortizarea constanta si de manipulare, care se potriveste perfect cu agilitatea uimitoare a motocicletei ENDURO in 2 timpi. In plus, furca 4CS este complet reglabila pentru terenuri diferite si conditii prin rasucirea pur si simplu a cadranelor de pe partea de sus a furcilor si setarile vitezei de compresie pentru amortizare.
  • Manevrabilitate rapida

    Suspensie spate Inalta performanta spate soc creata  de WP este complet reglabila pentru  rebound high / low a compresiei amortizarii. Constructiile exacte si componentele de inalta calitate de soc garanteaza caracteristicile de amortizare excelente si constante in timp.
  • Manevrabilitate rapida

    Legatura pe spate HUSQVARNA DCC (controlul compresiei dual) sistemul de legatura creat de WP prezinta caracteristici deosebite in sectiunile rapide si curgatoare, exceleaza pe coborari abrupte. Acesta ofera confortul pilotului de mare in toate situatiile si are progresivitate mare in sectiunile extrem de stancoase si accidentate. Sistemul de legatura versatil DCC HUSQVARNA  este sigur de a satisface nevoia pilotilor de toate nivelurile, cu un sasiu ce inspira incredere si usor constant in orice situatie.
  • Manevrabilitate rapida

    Clame triple Simtul fata-spate este extrem de important in fiecare disciplina cu motociclete, si mai mult in ENDURO, unde ciclisti se pot confrunta cu tot felul de diferite terenuri si conditiile unei excursii unice. CNC clamele triple au fost dezvoltate sa ofere feedback maxim ciclistului la franare, pe teren accidentat si sare, permitandu-tuburilor de la furca sa se indoaie in mod controlat. Una dintre caracteristicile principale ale furcilor este prindere uniforma a picioarelor de furca, care asigura o distributie uniforma de forte, mentinerea formei piciorului si, astfel amortizarea adecvata de-a lungul circuitului intreg.
  • O potrivire perfecta

    Ergonomie Invelisurile radiatorului de siguranta si panourile laterale formeaza o forma perfecta care a combinat exceptional controlul cu mana si piciorul si ghidonul inclinat NEKEN de argint anodizat NEKEN permit ciclistului preluarea controlului complet a acestei Motocicleta ENDURO. Aspectul agresiv si schemele de culoare galben, albastru si alb evidentiaza Motocicleta Husqvarna TE 250.  
  • O potrivire perfecta

    Airbox AIRBOX este integrat in rama auxiliara spate si este proiectata sa permita rapid si usor schimbarea filtrului in câteva secunde fara unelte. Toate modelele au montat un filtru de aer dublu ca standard si au valve dedicate de admisie a aerului.
  • O potrivire perfecta

    Aprindere Rezervorul de combustibil se potriveste perfect în interiorul caroseriei personalizate si dispune de un capac tip baioneta de umplere usorde deschis.
  • O potrivire perfecta

    Echipament O gama completa de accesorii din catalogul POWER HUSKY completeaza calitatea actualula a echipamentului standard de pe Motocicleta Husqvarna TE 250.

MOTOR

  • Design

    Motor in 2 timpi, 1 cilindru, racire pe apa si de control de evacuare

  • Capacitate

    249 cm ³

  • Bore

    66.4 mm

  • Stroke

    72 mm

  • Starting aid

    Demaror electric si kickstarter

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    pompa ulei si rezervor separat ulei

  • Raport primar

    26:73

  • Raport secundar

    14:50 (13:50)

  • Sistem racire

    Sistem cu lichid de racire

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Synerject

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc - Magur

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,495±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    960 mm

  • Capacitate rezervor

    9.25 l

  • Greutate aprox.

    105.2 kg