Performanta extrema pentru cucerirea lumea

Motocicletele Enduro pentru Conditii extreme si-au intalnit perechea. Puterea si cuplul sunt caracteristicile uimitoare ale motorului in 2 timpi 300cc sunt ideale pentru a trece piloti peste orice obstacol. Performante extreme si costuri de intretinere reduse , impreuna cu componente de top, constructie de calitate, fiabilitate si pornire electrica.TE 300 este arma de alegere pentru a ataca orice teren cu putere inegalabil potrivit pentru un sasiu usor si agil.

Motocicletele Enduro pentru Conditii extreme si-au intalnit perechea. Puterea si cuplul sunt caracteristicile uimitoare ale motorului in 2 timpi 300cc sunt ideale pentru a trece piloti peste orice obstacol. Performante extreme si costuri de intretinere reduse , impreuna cu componente de top, constructie de calitate, fiabilitate si pornire electrica.TE 300 este arma de alegere pentru a ataca orice teren cu putere inegalabil potrivit pentru un sasiu usor si agil.

MOTOR

Motorul de elita ENDURO in 2-timpi HUSQVARNA are cel mai puternic motor disponibil In prezent. Caracteristicile cuplului permit pilotilor sa infrunte terenuri Enduro extreme cu Incredere.  Motorul TE 300 este echipat cu supape de evacuare sofisticate care optimizeaza alimentare si combinat cu robinet BOYESEN  si a noii generatii de blocuri motor, ofera un raspuns excelent si durabilitate. Caracteristicilor motorului pot fi adaptate dupa preferintele pilotului prin schimbarea rigiditatatii arcurilor in supapa de evacuare. Motorul de 300CC este cuplat la o cutie de viteze cu 6 trepte, care a fost proiectat pentru a oferi schimbarea precise si viteze specifice ENDURO.

Cilindru

Performanta maxima, increderea si costurile scazute de reperatii sunt garantate de cilindru usor dar durabil

Ambreiaj

Un DDS inovator (Amortizor cu diafragma de otel) Sistemul de angrenaj pentru a obtine un  control usor si fin. Caracteristicile exclusive ale sistemului contin un arc diafragma , Sistem de amortizare intregat pentru o tractiune mai buna si durabilitate, un centru interior puternic pentru o stabilitate crescuta. Pilotii de toate nivelele vor aprecia precizia sistemului hidraulic Brembo pentru o modulare perfecta a ambreiajului.

PORNIRE

TE 300 are un demaror electric precum si un Kickstarter, subliniind versatilitatea extrema si tehnologia Husqvarna a motorului Enduro in 2-timpi.

CADRU

Puternic si usor cadrul din chromoly este un partener exceptional pentru puternicul motor in 2-timpi si lucreaza in perfecta armonie cu celelante bijuterii Husqvarna. Desi designul cadrului este in general la fel ca celelante modele Enduro, fiecare model are mici variatii geometrice in puncte cheie pentru caracteristicile variiabile ale motorului. Inginerii au creat cadrul co o flexibilitate longitudinala precisa care ajuta la absorbirea impacturilor rotii spate, lucrand in colaborare cu suspensia dandui pilotului un feedback marit, rigiditate torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrabilitatea precisa ,intensificand caracteristicile Motocicletelor in 2 timpi.

SUBCADRU

Subcadrul a fost dezvoltat cu precizie pentru a maximiza increderea pilotului si comfortul pe motocicleta. Piesa din 3 bucati a subcadrului este mai flexibila decat un subcadru traditional din aluminiu,si lucreaza in combinatie perfecta cu caracteristicile flexibile ale cadrului. Constructia compusa a sub cadrului permite inginerilor oportunitati nelimitate de a integra caracteristici precum Airbox, electronice si manerul de sustinere din spate

BRAT OSCILANT

Folosirea motorului in 2-timpi poate fii dificila in anumite conditii. Inginerii au creat un brat socilant turnat intro singura piesa care optimizeaza tractiunea chiar si pe cele mai dificile terenuri Enduro. Caracteristicile flexibile si informatia precisa transmisa pilotului,asigura increderea si imbunatateste performanta. Puternic dar usor, bratul oscilant din aluminiu furnizeaza stabilitate si siguranta.

FRANE

Jantele negre cu cauciucuri Michelin Enduro sunt tinute sub control multumita senzatiei maxime in situatii extreme combinata co o  putere de franare uimitoare oferite de  ultima generatie de frane brembo, prezinta un nou cilindru si etriere. Controlul ergonomic permite pilotului sa  calibreze puterea de franare pe cele 2 discuri  de frana , 220mm si 260mm de pe fata respectiv spate
Suspensie fata Cand te gandesti la 2-timpi te gandesti la manevrabilitate fulger! Componentele suspensiei WP au fost create cu exact acelasi gand. Furca fata de 48mm WP 4CS detine  o tehnologie "4 camere" care reduce greutate camparativ cu o furca obisnuita, mentinand aceleasi performante. Avantajul decisiv in termeni de raspuns, precizia constanta a  amortizoarelor care se potriveste perfect cu agilitatea unei motociclete Enduro in 2-timpi. In plus furca 4CS este complet reglabila pentru diferite terenuri si coditii prin simpla rasucire a cadranelor de pe furca pentru recul inalt/scazut si setarile vitezei de compresia a amortizorului.
Suspensia spate Peerformanta inalta oferita de WP spate este complet ajustabila pentru recul inalt/scazut si vitezade compresie a amortizorului. Constructia precisasi calitatea inalta a componentelor garanteaza un excelent recul ce dureaza mult timp.
Legatura spate Sistemul de legatura creat de WP Husqvarna "controlul dual al compresiei (DCC)"  are excelente caracteristici pe sectiuni rapide si curgatoare exceland pe coborari abrupte. Acesta ofera pilotului comfort in toate situatile si are o progresivitate marita in sectiunile stancoase si accidentate. Sistemul DCC satisface nevoia pilotilor de toate nivelurile, consistent, inspirand incredere in orice situatie.
CNC Clame triple Senzatia fata-spate este foarte  importanta in toate sporturile cu motociclete chiar mmai mult in Enduro unde piloti se pot comfrunta co tot felul de conditii si terenuri intr-o singura cursa. Clamele triple au fost dezvoltate pentru a oferii un feedback mazim pilotului in timpul franarii, pe teren accidentat si in timpul sariturilor permitand tevilor furcii sa indoaie intr-un mod controlat. una din caracteristicile principale ale clamelor triple este preinderea uniforma a picioarelor furcii asigurand distributia egala a fortelor mentinand forma piciorului si amortizare excelenta dealungul intregii curse
Ergonomie Invelisurile radiatorului si panourile laterale formeaza o forma perfecta combinata cu exceptionalul control mana -oiciorsi ghidonul din argind Neken anodizat,permit pilotului so preia controlul completa acestei motociclete Enduro perfoormanta. imaginea agresiva si schema de culori galben,albastru si alb evidentiaza credentialele Motocicletei Husqvarna TE 300
Airbox Airbox este integrat in subcadrul spate si este proiectt sa permita sichimbarea usoara si rapida a filtrului in cateva secunde fara unelte. La toate modelele se potrivesc filtrele de aer standard si au valve de aer dedicate.
Aprinderea Aprinderea poate fii modificata dupa preferintele pilotului si dupa teren.Unitatea CDI are 2 curbe de aprindere care pot fii inlocuite prin schimbarea mufei sau cu accesoriul optional Husky Power.
Echipament O gama larga de accesorii din catalogul Husky Power complmenteaza calitatea inalta a echipamentului standard prezent pe Motocicleta Husqarna TE 300
  • Inima motocicletei

    MOTOR

    Motorul de elita ENDURO in 2-timpi HUSQVARNA are cel mai puternic motor disponibil In prezent. Caracteristicile cuplului permit pilotilor sa infrunte terenuri Enduro extreme cu Incredere.  Motorul TE 300 este echipat cu supape de evacuare sofisticate care optimizeaza alimentare si combinat cu robinet BOYESEN  si a noii generatii de blocuri motor, ofera un raspuns excelent si durabilitate. Caracteristicilor motorului pot fi adaptate dupa preferintele pilotului prin schimbarea rigiditatatii arcurilor in supapa de evacuare. Motorul de 300CC este cuplat la o cutie de viteze cu 6 trepte, care a fost proiectat pentru a oferi schimbarea precise si viteze specifice ENDURO.
  • Inima motocicletei

    Cilindru

    Performanta maxima, increderea si costurile scazute de reperatii sunt garantate de cilindru usor dar durabil
  • Inima motocicletei

    Ambreiaj

    Un DDS inovator (Amortizor cu diafragma de otel) Sistemul de angrenaj pentru a obtine un  control usor si fin. Caracteristicile exclusive ale sistemului contin un arc diafragma , Sistem de amortizare intregat pentru o tractiune mai buna si durabilitate, un centru interior puternic pentru o stabilitate crescuta. Pilotii de toate nivelele vor aprecia precizia sistemului hidraulic Brembo pentru o modulare perfecta a ambreiajului.
  • Inima motocicletei

    PORNIRE

    TE 300 are un demaror electric precum si un Kickstarter, subliniind versatilitatea extrema si tehnologia Husqvarna a motorului Enduro in 2-timpi.
  • Bijuteriile coroanei

    CADRU

    Puternic si usor cadrul din chromoly este un partener exceptional pentru puternicul motor in 2-timpi si lucreaza in perfecta armonie cu celelante bijuterii Husqvarna. Desi designul cadrului este in general la fel ca celelante modele Enduro, fiecare model are mici variatii geometrice in puncte cheie pentru caracteristicile variiabile ale motorului. Inginerii au creat cadrul co o flexibilitate longitudinala precisa care ajuta la absorbirea impacturilor rotii spate, lucrand in colaborare cu suspensia dandui pilotului un feedback marit, rigiditate torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrabilitatea precisa ,intensificand caracteristicile Motocicletelor in 2 timpi.
  • Bijuteriile coroanei

    SUBCADRU

    Subcadrul a fost dezvoltat cu precizie pentru a maximiza increderea pilotului si comfortul pe motocicleta. Piesa din 3 bucati a subcadrului este mai flexibila decat un subcadru traditional din aluminiu,si lucreaza in combinatie perfecta cu caracteristicile flexibile ale cadrului. Constructia compusa a sub cadrului permite inginerilor oportunitati nelimitate de a integra caracteristici precum Airbox, electronice si manerul de sustinere din spate
  • Bijuteriile coroanei

    BRAT OSCILANT

    Folosirea motorului in 2-timpi poate fii dificila in anumite conditii. Inginerii au creat un brat socilant turnat intro singura piesa care optimizeaza tractiunea chiar si pe cele mai dificile terenuri Enduro. Caracteristicile flexibile si informatia precisa transmisa pilotului,asigura increderea si imbunatateste performanta. Puternic dar usor, bratul oscilant din aluminiu furnizeaza stabilitate si siguranta.
  • Bijuteriile coroanei

    FRANE

    Jantele negre cu cauciucuri Michelin Enduro sunt tinute sub control multumita senzatiei maxime in situatii extreme combinata co o  putere de franare uimitoare oferite de  ultima generatie de frane brembo, prezinta un nou cilindru si etriere. Controlul ergonomic permite pilotului sa  calibreze puterea de franare pe cele 2 discuri  de frana , 220mm si 260mm de pe fata respectiv spate
  • Manevrabilitate rapida

    Suspensie fata Cand te gandesti la 2-timpi te gandesti la manevrabilitate fulger! Componentele suspensiei WP au fost create cu exact acelasi gand. Furca fata de 48mm WP 4CS detine  o tehnologie "4 camere" care reduce greutate camparativ cu o furca obisnuita, mentinand aceleasi performante. Avantajul decisiv in termeni de raspuns, precizia constanta a  amortizoarelor care se potriveste perfect cu agilitatea unei motociclete Enduro in 2-timpi. In plus furca 4CS este complet reglabila pentru diferite terenuri si coditii prin simpla rasucire a cadranelor de pe furca pentru recul inalt/scazut si setarile vitezei de compresia a amortizorului.
  • Manevrabilitate rapida

    Suspensia spate Peerformanta inalta oferita de WP spate este complet ajustabila pentru recul inalt/scazut si vitezade compresie a amortizorului. Constructia precisasi calitatea inalta a componentelor garanteaza un excelent recul ce dureaza mult timp.
  • Manevrabilitate rapida

    Legatura spate Sistemul de legatura creat de WP Husqvarna "controlul dual al compresiei (DCC)"  are excelente caracteristici pe sectiuni rapide si curgatoare exceland pe coborari abrupte. Acesta ofera pilotului comfort in toate situatile si are o progresivitate marita in sectiunile stancoase si accidentate. Sistemul DCC satisface nevoia pilotilor de toate nivelurile, consistent, inspirand incredere in orice situatie.
  • Manevrabilitate rapida

    CNC Clame triple Senzatia fata-spate este foarte  importanta in toate sporturile cu motociclete chiar mmai mult in Enduro unde piloti se pot comfrunta co tot felul de conditii si terenuri intr-o singura cursa. Clamele triple au fost dezvoltate pentru a oferii un feedback mazim pilotului in timpul franarii, pe teren accidentat si in timpul sariturilor permitand tevilor furcii sa indoaie intr-un mod controlat. una din caracteristicile principale ale clamelor triple este preinderea uniforma a picioarelor furcii asigurand distributia egala a fortelor mentinand forma piciorului si amortizare excelenta dealungul intregii curse
  • O potrivire perfecta

    Ergonomie Invelisurile radiatorului si panourile laterale formeaza o forma perfecta combinata cu exceptionalul control mana -oiciorsi ghidonul din argind Neken anodizat,permit pilotului so preia controlul completa acestei motociclete Enduro perfoormanta. imaginea agresiva si schema de culori galben,albastru si alb evidentiaza credentialele Motocicletei Husqvarna TE 300
  • O potrivire perfecta

    Airbox Airbox este integrat in subcadrul spate si este proiectt sa permita sichimbarea usoara si rapida a filtrului in cateva secunde fara unelte. La toate modelele se potrivesc filtrele de aer standard si au valve de aer dedicate.
  • O potrivire perfecta

    Aprinderea Aprinderea poate fii modificata dupa preferintele pilotului si dupa teren.Unitatea CDI are 2 curbe de aprindere care pot fii inlocuite prin schimbarea mufei sau cu accesoriul optional Husky Power.
  • O potrivire perfecta

    Echipament O gama larga de accesorii din catalogul Husky Power complmenteaza calitatea inalta a echipamentului standard prezent pe Motocicleta Husqarna TE 300

MOTOR

  • Design

    Motor in 2 timpi, 1 cilindru, racire pe apa si de control de evacuare

  • Capacitate

    293.2 cm ³

  • Bore

    72 mm

  • Stroke

    72 mm

  • Starting aid

    Demaror electric, kickstarter

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    Amestec ulei de lubrifiere

  • Raport primar

    26:72

  • Raport secundar

    14:50 (13:50)

  • Sistem racire

    Sistem cu lichid de racire

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Sistemul de contact, controlat, complet electronic de aprindere cu reglaj digital a timpului de aprindere, de tip Kokusan

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,482±10 mm

  • Garda la sol

    355 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    960 mm

  • Capacitate rezervor

    11 l

  • Greutate aprox.

    104.6 kg